
16 maig “PURITO” RODRÍGUEZ, CONVIDAT ESPECIAL A LA VI MARXA JUFRÉ
La sisena edició de la Marxa Jufré Riuprimer que se celebrarà el pròxim diumenge 27 de maig comptarà amb un convidat d’excepció: el carismàtic ciclista professional Joaquim “Purito” Rodríguez serà a Santa Eulàlia de Riuprimer per participar a la marxa cicloturista osonenca.
El vallesà, professional entre les temporades 2001 i 2016, ha estat un dels ciclistes catalans més importantes de la història, va aconseguir en la seva carrera guanyar etapes i pujar al podi final de les tres grans voltes, Giro d’Itàlia, Tour de França i Vuelta a Espanya, així com dues medalles mundials i triomfs en clàssiques de primer nivell com el Giro d’Itàlia i la Fletxa Valona.
Entre altres tasques de representació de marques i equips, Purito segueix lligat al món ciclista amb la seva pròpia marxa cicloturista, La Purito, que el pròxim 5 d’agost celebrarà la seva quarta edició.
Dos altres emblemàtics ex ciclistes com Àngel Edo i Miguel Indurain han estat els convidats especials de les últimes dues edicions de la Marxa Jufré Riuprimer, que enguany arriba a la seva sisena edició amb intenció de tancar les 800 places d’inscrits.
Sabeu qui serà aquest any a la #MarxaJufré? @PuritoRodriguez! 🎉
La sisena edició de la Marxa comptarà un altre any amb un convidat de luxe, i no podríem tenir millor companyia que el vallesà, també lligat al món del cicloturisme amb @lapuritoandorra. Ens veiem el 27! pic.twitter.com/csCLWUvZe5— Jufré Cycling (@JufreCycling) May 16, 2018