Campus Setmana Santa 2026

Natura i esport

Diversió amb aprenentatge: Tècnica, confiança, treball en equip, superació personal i vida saludable

Aquests campus està pensat perquè els nens i nenes entre els 4 i els 16 anys s’ho passin bé, juguin, es diverteixin i aprenguin, on el fil conductor serà la bicicleta. Els nens i nenes tindran l’oportunitat de gaudir de quatre dies de bicicleta, jocs i tallers relacionats al ciclisme.

En aquest sentit segons l’edat i habilitat del nen/a farem activitats com: 

També farem tallers de:

Del 30 de març al 2 d’abril

 

Horari:

  • Matí:de 9h a 13h
  • Servei d’acollida gratuït: de 8:30h a 9h i de 13h a 13:30h

 

Inscripcions:

A partir del 3 de febrer fins al 27 de març a les 14h, a través del servei d’atenció al client o escrivint un correu a info@jufrecycling.cat

Fem esport, descobrim l’entorn natural i gaudim amb la bicicleta

En el campus també hi fem tallers de mecànica, seguretat viària, alimentació i altres que podran canviar depenent de la setmana.

Jocs i circuits d’habilitats
Tècnica i seguretat viària
Sortides per l’entorn natural
Sortides per l’entorn urbà
Tallers de mecànica i seguretat

IMPORTANT! Tots els alumnes inscrits als campus han de ser autònoms amb la bicicleta, no poden venir amb rodetes.
L’Escola de ciclisme posa a disposició unes classes particulars per poder fer el pas a treure les rodetes i guanyar equilibri i seguretat per l’infant.

Campus d'estiu 2024

A partir del 14 d’abril fins el 17 d’abril de 2025

De dilluns* a divendres de 9 a 13h (Servei d’acollida inclòs de 8.30 a 9h i de 13 a 13.30h, cal avisar per WhatsApp)

De 4 a 16 anys

L’Escola de ciclisme posa a disposició unes classes particulars per poder fer el pas a treure les rodetes i guanyar equilibri i seguretat per l’infant.

Preu: 20€ la sessió.

Per tal de fer la inscripció caldrà passar per les instal·lacions de l’ETB Esport, els alumnes de l’Escola de Ciclisme ho podràn fer enviant un correu a info@etbesport.cat

Els horaris de l’ instal·lacions són els següents:

Dilluns a divendres07:00h a 21:00h
Cap de setmana09:00h a  20:00h
Festius entre setmana09:00h a 14:00h

L’ETB Esport es reserva el dret d’anul·lar les inscripcions que tinguin pendent algun tràmit

Inscripcions obertes a l’ETB Esport
C/ Josep M.Pallàs,1 – Vic
93 885 31 21

info@etbesport.cat

Direcció tècnica: 609 890 810 (Josep)

Escola de Ciclisme Jufré Cycling

C. Mas de Bigas – VIC

4 dies sense dinar:

  •