El proper 26 d’abril arriba una jornada molt especial!
Organitzem una cronogimcana de carretera dins el marc de promoció de la Federació Catalana de Ciclisme, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vic.
Aquesta activitat forma part dels esdeveniments vinculats al pas del Tour de França per la ciutat, convertint Vic en un punt clau del ciclisme!
L’objectiu? Que tots els alumnes de l’escola de ciclisme, i també participants d’arreu de Catalunya, puguin practicar i gaudir de diferents disciplines del món del ciclisme d’una manera divertida, dinàmica i formativa.
Es tracta d’un circuit d’habilitats amb diferents obstàcles i cronometrat per les diferents categories. Amb bicicleta de carretera. En les categories prebenjamins i benjamints poden participar amb qualsevol bici inclòs la de BTT.