Dues medalles per a la nostra escola al Campionat d’Espanya Escolar de Ciclisme

Lola Erazo es proclama Campiona d’Espanya Escolar Infantil de carretera i Ilde Jiménez aconsegueix una excel·lent medalla de plata.

Aquest cap de setmana, Torrejón de Ardoz (Madrid) ha acollit el Campionat d’Espanya Escolar de Carretera, una de les competicions més destacades del calendari estatal de ciclisme de base. La cita ha reunit les millors promeses del país representant les seves respectives seleccions autonòmiques.

Des de la nostra escola estem molt orgullosos de la participació de dos dels nostres corredors, la Lola Erazo i l’Ilde Jiménez, que han tingut un paper destacat defensant els colors de la Selecció Catalana i han tornat cap a casa amb dues medalles.

En la prova infantil femenina, la cursa es va resoldre a l’esprint després d’un recorregut molt disputat en què cap dels intents d’escapada va aconseguir obrir diferències significatives. En l’arribada final, la Lola Erazo va demostrar la seva gran velocitat i es va imposar amb autoritat per proclamar-se Campiona d’Espanya Escolar Infantil de carretera.

Per la seva banda, l’Ilde Jiménez va protagonitzar una gran actuació en la cursa infantil masculina. Després d’una prova molt intensa i plena d’atacs, la victòria es va decidir també a l’esprint, on l’Ilde va aconseguir una excel·lent segona posició i la medalla de plata, quedant a tocar del títol estatal.

Aquests resultats són el reflex de la feina, la constància i la il·lusió que tant la Lola com l’Ilde demostren dia rere dia als entrenaments. Però també són una mostra del bon treball que es realitza des de la base, ajudant els joves ciclistes a créixer esportivament i personalment.

Més enllà dels èxits esportius, aquest tipus de campionats ofereixen experiències úniques que contribueixen a la formació dels corredors i corredores, compartint vivències amb els millors talents del ciclisme estatal i representant Catalunya en una competició de màxim nivell.

Des de l’escola volem felicitar la Lola Erazo i l’Ilde Jiménez per aquests magnífics resultats, així com tota la Selecció Catalana pel gran campionat realitzat.

Enhorabona campions!