22 juny Dues medalles per a la nostra escola al Campionat d’Espanya Escolar de Ciclisme
Lola Erazo es proclama Campiona d’Espanya Escolar Infantil de carretera i Ilde Jiménez aconsegueix una excel·lent medalla de plata. Aquest cap de setmana, Torrejón de Ardoz (Madrid) ha acollit el Campionat d’Espanya Escolar de Carretera, una de les competicions més destacades del calendari estatal de ciclisme...



